Ahad, 3 Januari 2016

Celebrating



Bismillah and assalamualaikum... Moga sentiasa dalam rahmat Yang Esa.

Thanks anyway... 
Just doing good in all circumstance and hoping all things will be fine... Insyallah..

Few days back, we're celebrating the maulid... And am really happy with it. Well, we all celebrating the days we love in our own ways, ain't right..? Even it was an ad-hoc event, yang kononnya nak surprise, but it didn’t work that way.. Yap... Allah do plan better than us..

Yes, me and my celebration.. I'd love to do something secara mengejut.. Alhamdulillah, everybody loves it.. Dan saya pun puas hati... Well... I love crowd in a way... Saya suka pandang, tengok muka-muka yang ceria, teruja dan yang paling penting, muka berkasih sayang.. I can see all that in the crowd that day.. Walaupun ada yang terkejar-kejar ke sana ke mari... Penat dengan urusan masing-masing, sanggup stop kejap untuk spent time together... But we could make it..

Saya suka makan, tapi saya failed masak... But I love to throw a potluck party secara mengejut... Also, I love to see their happy face. Duduk sama-sama, makan and having chit chat... Yang kalau sebelum ni, jumpa pun sekadar senyum dan angguk. Protokol hidup saya... Well, its time to connect. Bonding time... Dan antara objektif untuk 'makan-makan' itu tercapai... Alhamdulillah...

Ni hasil airtangan campak-campak kami.... And everybody loves it....



 Ahaks... I am who am I... The 'me' that my friends know were like:
  • I loves to eat. 
  • I love to chit chat
  • I love to laugh
  • I love myself more
  • I hate to see people sad
  • And more...

Thanks to all dearest friends to accept me just the way I am... Alhamdulillah..

p/s: I start to love cheese in a way... not all the time.. 
p/s/s: I am always counting the Rabiul 'awal.. and its gonna end soon... also counting the date.. apart from maulid, also celebrating something else. that only me, myself and I know the reason..

p/s/s/s: NewYear? *krik krik krik..
Alhamdulillah 'ala kullihal..
 https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5hf1ZPf_yN56K9V38BzHMzFfz_Qkoup2KsgZGGFtgG89iMnXS_Q

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dear you 4

 Dear You , Hati ni nan sekeping je.  Habis elok dijaga untuk dia tidak sakit. untuk dia tidak merasa apa itu rasa kecewa. Kalau hati ini, h...